Quickscan aanvragen

Denk je dat de automatisering van jouw bedrijf beter kan? Dat je kansen laat liggen? Dan is het tijd voor onze gratis QuickScan! Met onze QuickScan brengen wij je huidige situatie in kaart. We kijken dan wat er veranderd kan worden om de automatisering zo in te richten dat jij nog efficiënter kunt werken.

Wat kun je verwachten?

Direct een Quickscan aanvragen voor jouw bedrijf

In 3 simpele stappen helpen wij je verder

Stap 1: Telefonisch contact

Na jouw aanvraag voor de gratis QuickScan nemen wij telefonisch contact met je op. We stellen je hierbij een aantal eenvoudige vragen, zoals de grootte van jouw bedrijf, het aantal servers en werkplekken, en ook Cloud-diensten. Verder kun je kort aangeven wat je wensen zijn. We maken hierbij ook meteen een afspraak voor de uitvoering van de QuickScan.
Allert Visser QuickScan Cloud
Allert Visser QuickScan

Stap 2: De QuickScan wordt uitgevoerd op locatie

Een van onze medewerkers bezoekt jouw bedrijf. Dat kost ongeveer 1 tot 2 uur tijd, afhankelijk van de grootte van jouw bedrijf. We kijken technisch naar de systemen en we bespreken ook de werkwijze van jouw bedrijf. Er wordt gekeken naar beveiliging, betrouwbaarheid, snelheid, licenties, updates en backups

Stap 3: bespreken van de QuickScan

Je ontvangt een rapport met onze bevindingen. Daarnaast willen we dit rapport graag met je bespreken en aansluitend een vrijblijvend advies geven. Hiervoor maken we een afspraak. Dan bespreken we deze scan telefonisch met je of, indien je dat wenst, op locatie
QuickScan Allert Visser VisitID Nijmegen Cloud

VisitID staat klaar om te helpen

Jouw ICT-omgeving in goede handen!

Onderhoud

Er zijn veel mogelijkheden als het gaat om systeembeheer. Als je een eigen server en werkstations hebt, raden wij je aan om deze regelmatig te onderhouden. Dit kunnen we op afstand uitvoeren, maar bij veel van onze klanten komen wij regelmatig persoonlijk langs. Dan beantwoorden we al je vragen en voeren het beheer uit op de systemen. VISIT ID kent hiervoor één aanspreekpunt.

Hulp op afstand

Onze helpdesk is tijdens kantooruren altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden en problemen op afstand op te lossen. Het stopt niet bij het oplossen van problemen. Wij werken preventief door het goed configureren en onderhouden van alle computers, netwerken en gerelateerde Cloud-systemen, ook wel de ICT genoemd. Het continu onderhouden van deze systemen vinden wij erg belangrijk.